من می دیالیز ادامه دهد، چه درمان من می کشد؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

من می دیالیز ادامه دهد، چه درمان من می کشد؟

من می دیالیز ادامه دهد، چه درمان من می کشد؟ دیالیز است به سرعت به تخلیه سموم و مواد زائد از بدن است. در زمانی که بیمار وارد نارسایی کلیه، دیالیز معمولا می کنند که جایگزین کلیه به بازی کار می کند. در این مورد، آن را به طور گسترده ای دیالیز استفاده می شود. با این حال، دیالیز می تواند عملکرد کلیه محافظت نمی کند. مردم را ادامه دیالیز و می توانید آن را اجتناب نیست.

چه درمان می تواند شما را؟

به طور کلی درمان می توانید بازی را اجرا می کنید altermativas دیالیز وجود دارد. به عنوان مثال، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است در طب سنتی چینی است که می تواند عملکرد کلیه را بهبود است. مردم بیشتر و بیشتر Opciona این درمان طبیعی برای نارسایی کلیه است. از آنجا که گیاهان چینی عوارض جانبی را نداشته باشند، مردم ترجیح می دهند به این درمان است. شما می توانید سموم از رگ های خونی و بهبود دانلود ایسکمی و شرایط هیپوکسی. این یک راه امن و طبیعی است.

به جز Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، سلول های بنیادی درمان نیز به بهبود عملکرد کلیه کمک می کند. سلول های مرده را نمی توان در عملکرد کلیه و سلول های بنیادی برای حفظ تعادل الکترولیت وارد producieron کلیه سلول های دختر موثر است. هنگامی که سلول کلیوی کار آن است که می تواند کلیه باقی مانده محافظت می کند. آن است موثر است.

ما باور داریم که بیماران مبتلا به نارسایی کلیه که نمی خواهند به تمام دیالیز. آنها عوارض جانبی و مشکلات مربوط. ما امیدواریم که که تمام بیماران می توانند زندگی با کیفیت، هیچ دیالیز یا پیوند دارند.

اگر شما هنوز هم شک و تردید در مورد درمان یا کلیه شکست دارند، با ما سوالات خود را ارسال و توصیه spatialist توصیه می کند، و دکتر شامل پرسش های شما. اشکال عبارتند از:

1. ترک پیام زیر

2. ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com

3. دکتر آنلاین ما مشورت

4. واتساپ: 8613933056495

شما می توانید در هر زمان به ما مشورت، ما با تلاش کمک خواهد کرد.





:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: